Bejelentkezés

Regisztrálás


Szia, Vendég
Felhasználói név: Jelszó: Titkos kulcs Emlékezz rám

TÉMA: Bőrdaganat!

Bőrdaganat! 2016 jún. 12 07:21 #52

  • szandi
  • Nem elérhető
  • Kezdő
  • Hozzászólások: 7
Tisztelt Doktor úr! Írtam már itt a doktor úrnak a bőrdaganatos kutyánkról akit novemberbe műtöttek masztocitóma 3 as stádiummal! Az eltelt időben semmi probléma nem volt sőt még most is remelül van annyi hogy kiújulást vélek felfedezni nála! Ici pici bőrelváltozás egy teljesen más helyen mint ahol műtötték! 3 havonta járunk vele vérvételre ahol ellenörzik! Kezelést eddig nem kapott gondolom azért mert nem volt kiújulás! Ezzel kapcsolatba lenne a kérdésem. Én gondolom hogy a kezelés többek közt a tablettás MASIVET gyógyszerrel történik! A probléma csak az hogy sok jót nem olvastam róla az emésztőrendszerre mutatkozik ki a mellékhatás! Tönkreteszi a májat vesét meg gondolom a gyomrot is! A kérdésem az lenne hogy a doktor úrnak milyen tapasztalatai vannak a gyógyszerrel kapcsolatba! Milyenek a gyógyulási esélyek a bőrdaganatból illetve a mellékhatások miatt mennyire regenerálodik a kutya szervezete! Sajnos a neten nem találtam magyar nyelvű infókat fórumokat tapasztalatokat! Továbbá mennyi ideig tart átlagba egy ilyen gyógyszerrel való kezelés! Francia bulldogunk van 14 kilos! Félek ha nem a daganat akkor a gyógyszer miatt pusztul el a kutya! Válaszát előre is köszönöm!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Bőrdaganat! 2016 jún. 21 09:24 #54

Ahogy ön tudja, valóban a MASIVET tabletta a mastocytoma daganat speciális gyógyszere, mivel az általa termelt hisztamin felszabadulását gátolja. Praxisomban inkább allergiás állatoknál alkalmaztam ezt a gyógyszert, kevésbé sikeresen.

A mellékhatások csak 10%-ban jelentkeztek, amit ön is írt, gyomor- és bélrendszeri tünetek formájában. 2-es és 3-as fokozatú mastocytomák esetén is alkalmaztam fél éven át, kiújulás nem volt tapasztalható, de pont egy egyednél a súlyosabb mellékhatások miatt felfüggesztettük a kezelést.

A kezelés abba hagyása után fél évvel sem tapasztaltam a daganat kiújulását. Így számomra nem egyértelmű, hogy a gyógyszer vagy a saját szervezet okozta a daganat teljes eradikációját.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Bőrdaganat! 2016 jún. 21 18:50 #57

  • szandi
  • Nem elérhető
  • Kezdő
  • Hozzászólások: 7
Válaszát köszönöm!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Moderátorok: dr Paál Csaba

Amennyiben hibát vagy problémát észlel a fórum működésében, jelezze azt az admin@vel-vet.net címre.

Előző hozzászólások